czwartek, 27 grudnia 2012

tęskniłam!

Kiedyś tu było modowo, a teraz jakaś nieodparta część mnie chce pisać o tym, jak to jest być kobietą z tej innej, bardziej hmm naturalnej (?) strony. Jestem MAMĄ, a w lipcu Q będzie miał rodzeństwo! Bardzo chciane i planowane, jak sam Q. I to jest wyzwanie, które potrzebuję opisywać. 
Dodatkowo jesteśmy na kartonach/worach/walizkach/etc. Święta miały być już na swoim, ale brakło nam tych kilku dni, teraz bez ciśnień, na spokojnie jakoś niedługo już zamieszkamy w NASZYM domu.
A i modowo trochę też będzie, no nie oszukujmy się ;))

40 komentarzy:

  1. No jesteś!! :)))) Cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! jak to dobrze że jesteś z powrotem! :-) ostatnio dość intensywnie myslałam sobie o 'blogach i Ich Autorkach, które gdzieś zniknęły' i chyba Cię myślami przyciągnełam :-)

    Gratulacje dla Was :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę, że jesteś z powrotem:), bo będę mogła Cię podglądać na bieżąco:).
    I ogromne gratulacje!!!
    My też myślimy o drugim, ale u nas na myśleniu póki co się kończy.
    Cieszę się z Twojego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszliśmy za ciosem i jak to mówią, za jednymi pieluchami ;)) będzie 1,5 roku różnicy między dziećmi, na początku może być ciężko, ale chcieliśmy dwójkę z małą różnicą wieku.

      Usuń
  4. Tez tesknilysmy ;) GRATULACJE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie jesteś z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! ;) cieszę się że wróciłaś, uwielbiałam tego bloga i tak nagle zniknął ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromnie miło słyszeć co u Ciebie :) jak raz chciałam zaglądnąć tutaj i pokazał mi się jakiś komunikat że blog został usunięty to mnie to bardzo zasmuciło. gratuluję drugiego dzieciątka teraz pasowała by dziewczynka do parki i gratuluję Wam zakończenia budowy z niecierpliwością czekam na fotki :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też :) fajnie było czasem tu zaglądać :) Pozdrawiam i 3mam kciuki za Rodzinkę i Domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też :) fajnie było czasem tu zaglądać :) Pozdrawiam i 3mam kciuki za Rodzinkę i Domek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też :) fajnie, że jesteś :) 3mam kciuki za Rodzinkę i za Domek :) Pozdrawiam serdecznie Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim Madziu GRATULACJE :o)
    Myślałam o Tobie od czasu do czasu, a Ty przepadłaś jak kamień w wodę. Nie dość, że usunęłas swojego bloga to i u mnie Cię nie było dawno... Cieszę się, że pojawiłaś się ponownie, w nowej odsłonie, spodziewam się takiego trochę lifestyle'owego bloga i bardzo się cieszę na tę zmianę :o)
    Pozdrawiam i ściskam mocno,
    Moaa :o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo Kota jak miło, że jesteś:*
    No i gratulacje oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  13. WRÓCIŁAŚ!!!!
    cieszę się, ale wiadomość o rodzeństwie Q to dopiero news!!!!!!!!
    GRATULUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Już nie mogę doczekać się kolejnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, bardzo się cieszę :) Jak nasz Antoś skończył roczek od razu zapragnęliśmy mieć drugie i udało się, bliźniaki urodziły się niecałe dwa lata po Antku :)
    i domku też gratuluję :):):) pozdrawiam ciepło :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale niespodziankę mi zrobiłaś na koniec roku :-) Super, że wróciłaś! Bardzo się cieszę, gratuluję i z całego serca życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :)
    czekam na Twoje zmiany na blogu, z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. :) Gratulacje:) i wielki podziw:0 Franecki ma 1,5 roku i nie wyobrażam sobie w ciąży za nim nadążyć i wogole za życiem.Ale trzeba iść za ciosem:)jeszcze raz gratki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Q będzie miał 1,5 roku, to urodzi się Okruch, oj będzie jazda hahahaha :)))

      Usuń
  19. :) Gratulacje:) i wielki podziw:0 Franecki ma 1,5 roku i nie wyobrażam sobie w ciąży za nim nadążyć i wogole za życiem.Ale trzeba iść za ciosem:)jeszcze raz gratki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  20. oh jaka radość! Kochana wracaj wracaj bo tutaj dziołchy żyć bez Ciebie nie mogą! ja również :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i uściski!
    Cieszymy się bardzo, że wróciłaś, i miejmy nadzieję, że już na dobre ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. może jakiś OOTD na dzień dobry :D Matko jak ja tęskniłam za Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**
      właśnie pracuję nad jakimś fotografem, bo póki co brak kogokolwiek do cykania zdjęć..

      Usuń
  23. Ale się cieszę że wracasz...:)) trochę Ciebie tu brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Congrats, girl! Wishing you all the best this time too :}

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się że wróciłaś:-) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i bardzo się cieszę, że jesteś. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo sie ciesze ze jestes!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaa skaczę do góry, ze szczęścia, że wróciłaś :D i gratuluję :)

    bababu

    OdpowiedzUsuń
  29. Magda, gratulacje!!! jakie wspaniałe wiadomości :D I Q będzie miał rodzeństwo i już macie swój domek :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dobrze, ze tu zajzalam, nie wyswietlalo mi sie nic nowego u Ciebie:( a tu taka niespodzianka:)))))
    ciesze sie, ze jestes!!!!!!!!!!!!!! :) od dawna przymierzalam sie do napisania maila co sie z Toba dzieje...
    ps. gratulacje!!! :)))
    podrowienia i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. cieszę się, że wróciłaś:) lubię czytać Twojego bloga.. szkoda tylko, że mało notek! widzę szał zmian! GRATULACJE:) i powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jej jak fajnie że wróciłaś :) Bardzo się cieszę i gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Już nie mogę doczekać się kolejnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  34. I'm impressed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that's
    equally educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The problem is something which too few folks are speaking intelligently about. I'm very happy
    I came across this in my hunt for something relating to this.


    Here is my page: green coffee extract pure 800mg

    OdpowiedzUsuń