piątek, 25 stycznia 2013

już TUTAJ!

I jesteśmy już u siebie. Nadal żyjemy kartonowo, ale powoli jakoś staramy się wszystko ogarnąć, nie pisałam, bo Q jakoś średnio zniósł przeprowadzkę, cały jego bezpieczny, rutynowy świat legł w gruzach, wszystko się zachwiało, pierwsze dni były bardzo niefajne, Q był rozbity, płaczliwy i strasznie potrzebował być na rękach. Okropnie mi go szkoda, płakałam razem z nim, chciałam pakować się i wracać. Ale jest już lepiej, powoli się przywyczaja do nowych ścian, odgłosów, zaczyna akceptować sytuację. Na szczęście dobrze sypia.

A Okruch...Okruch od wtorku daje o sobie znać, puka mi w brzuch od środka :) I gin dał mi zapewnienie, że na 99,9% Okruch będzie dziewczynką! 

22 komentarze:

  1. Na szczęście dzieci bardzo szybko potrafią się przystosować do nowego otoczenia.

    Fajnie, że będziecie mieć parkę.

    Widzę, że obiad dziś robi Q.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ty szczęściaro! dziewczynka toć to rodzina jak z obrazka będzie! Gratuluję!
    Cieszę się, że juz robicie bałagan u siebie i życzę , by Kubik szybko poczuł się u siebie jak u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że powróciłaś :) Dużo zdrowia, niech Wam się dobrze mieszka w nowym domu i powodzenia! Pozdrowienia z Turcji!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach zmiany :) W końcu się przyzwyczai!
    Gratulacje !!! :D Macie już imię czy nadal szukacie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kota nawet nie wiesz jak się cieszę, że będzieci mieli parkę:) Kubulek jaki już duży:) a pamiętam jakby to było wczoraj jak urodziłaś :D

    pozdrawiamy Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy przeprowadzki :))) Q się przyzwyczai, dla takich Smyków nowe często przynosi niepokój, ale przecież tak może być ze wszystkim...

    Super, że Okruch będzie dziewczynką ;) Zazdroszczę, sama zawsze marzyłam o starszym bracie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że będzie dziewczynka :) dużo zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana trzymaj się tam! Przeprowadzki zazwyczaj są uciążliwe! Słodki Q ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i odzywaj się częściej:)pokaż na dom plizzz,mój też już stoi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, pokażę, tylko musimy ogarnąć ten cały przeprowadzkowy bałagan :)

      Usuń
  10. Ojejku, biedny Kubuś ! Całe szczęście, że jest już lepiej !
    Nasza przeprowadzka kosztowała Józia gorączką i problemami z brzuszkiem, dzieci na lubią zmian...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedny Józio!! faktycznie, dzieci średnio znoszą przeprowadzki, myślałam, że będzie łatwiej, najgorsze, że sama przeżywam strasznie ten smutek i rozkojarzenie Kubinka. Wierzmy, że najgorsze już za nami :)

      Usuń
  11. Nie byłam tu jeszcze więc tym bardziej miło mi na Twoje/ Wasze odwiedziny! z chęcią sobie troszkę tutaj poszperam i zagnieżdżę jeśli pozwolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!To super, ze bedzie Hania!(jedno z najbardziej faworyzywanych przeze mnie imion, gdy sama bylam w ciazy). Teraz posty o modzie bedziesz dodawala razem ze swoja mala fashionelką. Mi sie tez skrycie marzy cora:) Kiedys, kiedys...
    Przykro mi ze Kubusiowi pomysl z przeprowadzką wcale sie nie spodobal:)Z kazdym dniem na pewno jest lepiej, uczy sie i przyzwyczaja, ze to"sa jego kąty":)
    Dla niego najwazniejsze i tak jest to, ze Wy jestescie blisko:)
    Pozdrawiam cieplutko:)Moni i Joni

    OdpowiedzUsuń
  13. Kota, wspaniale, już na swoim :) Kubinek jak sobie śmiesznie siedzi, jaki on już duży! moja mała ma skończone 3 msce, super, że będzie to dziewczynka!! Gratulacje. Moja ma na imię Zosia, chciałam krótkie, proste, nie żadna tam Nikola (nie obrażając nikogo). pozdrawiam i cieszę się, że znowu blogujesz! nm.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przystosuje się szybko :) Mój starszy syn musiał znieść 4 przeprowadzki, młodsze bliźniaki - trzy. Było ciężko,ale szczególnie wtedy gdy były już większe i tęskniły, wspominały... Maluch zaaklimatyzuje się szybciutko :) Super,że już jesteście u siebie :) Fajnie,że będzie Hania do pary. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Ciebie u siebie na blogu.
    Zapraszam do zabawy.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/2013/01/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę się doczekać zdjęć Waszych wnętrz i jakiegoś setu w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku niedawno cieszylismy sie i wyczekiwalismy Kubusia a tu za niedlugo kolejne.. i w dodatku bedzie juz parka.. :)
    super! szczesciaro :)
    Hania super imie.. :) tez mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń