wtorek, 1 stycznia 2013

Od nowa.

Witajcie w 2013r!!! Niech Nowy Rok będzie lepszy niż poprzedni, niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia!!!

Z nowym rokiem wypadałoby zrobić listę noworocznych postanowień i z całych sił starać się je zrealizować, o ile zwykle te postanowienia bywały u mnie często wymyślane na szybko, byle były i równie szybko zapominane, w tym roku mocno je przemyślałam:

* ja urodzi się Okruch, pod żadnym względem nie mogę zaniedbać Q. nie mogę dopuścić do tego, żeby mój synek w jakiejkolwiek sytuacji poczuł się odtrącony!

* odkryję w sobie nowe, olbrzymie pokłady cierpliwości, siły i miłości, której nie będę dzielić, tylko mnożyć.



I jeszcze takie małe wyjaśnienie, kilka miesięcy temu nie skasowałam bloga, ktoś mi się tutaj włamał. Jak już udało mi się odzyskać hasło i zobaczyłam, że ów włamywacz wykasował niemal wszystkie posty, zrobiłam mi się tak przykro, że spasowałam i w sumie miałam już nie pisać, ale nigdy nie mów nigdy... I jestem.

27 komentarzy:

  1. I życzę Ci żeby udało się zrealizować:)
    pps. naprawdę extra, że jesteś z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego w nowym roku!! cieszę się że wróciłaś :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Nigdy nie udzielałam się w komentarzach (chyba z braku czasu)... Ale bardzo lubiłam tu zaglądać, czytać Twoje posty i oglądać zdjęcia. Jak większość jakoś dziwnie się poczułam, gdy pewnego dnia zajrzałam i powitał mnie komunikat, że blog został wykasowany... Cieszę się, że jesteś znowu!!! I gratuluję! (Tym bardziej ucieszyłam się, bo też w lipcu zostanę mamą :))
    Pozdrowienia,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoooda, bo właśnie chciałam Cię prosić o udostępnienie starych stylizacji, tak mi się niektóre podobały... pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Madziu w Nowym Roku ! bardzo mi przykro z powodu bloga, naprawdę czasem ciężko pojąć, że ludzie znajdują czas na to, by innym aż tak szkodzić ! 3mam kciuki za Twoje postanowienia, zwłaszcza to pierwsze, a także za wszystkie inne :) Pozdrawiam bardzo serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu!Ogromnie się cieszę, że wróciłaś. Śledziłam Twoje posty regularnie, byłaś dla mnie inspiracją i dodawałaś otuchy, moźe to głupio brzmi, ale tak było!:)pisałam nawet do Ciebie w początkach ciąży i oczywiście dałaś dobrą radę i otuchę. Zrobiło mi się strasznie przykro, źe zniknęłaś, a jeszcze jak u Ani(anna hair style) przeczytałam, że ktoś się włamał, pomyślałam, że to okripne. Chyba przez zazdrość!! Na Twoim blogu nie było awantur, nagonek, ot sympatyczna, stylowa dziewczyna... Graruluję ciąży!!! Jak tam Q?? :)pewnie rośnie maluszek. Ja również zostałam mamą w paździetniku przez CC urodziłam córeczkę :)to było dla mnie ciężkie przeżycie, dobrze, że jest zdrowa to najważniejsze. Aktualnie walczę z nadwagą, bo niestety, ale musiałam zdecydować się na karmienie mieszane. Super, że się przeprowadzacie, w nowy rok pełną parą :) mam nadzieję, że żadna szmira Ci się już nie włamie, będę czekała na nowe posty i zdjęcia :) Ogromne gratulacje i dużo zdrówka dla Ciebie i rodzinki :) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ja tez niedlugo ruszam modowo z blogiem, po polrocznym zastoju, wytrwałości!!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. matko jak ktoś mógł zrobić coś tak okropnego :/ :/ w każdym razie czekamy na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okropnie!!
    Wracaj szybko do nas<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie są okrutni. Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla ciebie lepszy. Napisz kiedy Q może spodziewać się rodzeństwa i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Okruch urodzi się w lipcu.

      Usuń
  12. tęskniłam!!! dobrze, że jesteś! brakowało tu Ciebie!
    zakupoholiczkaaa : http://zakupoholizm-pelna-geba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. niech ja tylko dorwę tego włamywacza!!!!!!!!!!
    Kota ważne, że jesteś! Pokaż nam Q, jestem ciekawa jak się zmienił!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocie, super, że jesteś ! Stęsnkiłam się ze Tobą !
    I jeszcze z taką cudowną nowiną ! Gratuluję Wam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak super!Jak sie ciesze...ze jestescie:)Juuuuupi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. serdeczne gratulacje!
    Fajnie, że wróciłaś, będę zaglądać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Z niecierpliwością czekamy na Twoje stylizacje! Czekamy na Okruszka!!!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do zapisania się do bazy blogów:)
    Pozdrawiam
    http://baza-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hurrrrraaa!!
    ależ się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie, że powróciłaś! Czekam na nowe posty ;)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie piszesz regularnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa faktycznie, tez pojawil sie u mnie komunikat, ze juz nie ma takiego bloga ale mimo to wciaz mialam Cie w ulubionych;) nie chcialam kasowac... no i prosze, wrocilas :))
    ps. ja tez w tym roku mam mocne postanowienie poprawy.. czyli zeby trzymac sie tego co zaplanowalam i dazyc do tego.. bo wlasnie wczesniej bywalo tak,ze nie potrafilam wytrwac w tych swoich postanowieniach.. ;p teraz jest inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nominowałam Cię u siebie na blogu do Liebster Award, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaglądałam tu kilka razy kiedy nie było już tutaj NIC i faktycznie myślałam, że to umyślne skasowane.
    Fajnie, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś:D Ktoś ci zrobił prawdziwe świństwo!!!!! Ja zwątpiłam zaglądałam po kilka razy dziennie myślałam ze usunęłaś bloga i dzisiaj znowu mi się przypomniało :D i co?? jesteś!!!! Cieszę się bardzo

    OdpowiedzUsuń